Saturday, December 11, 2010

ANALISIS GAME KE 16

ANALISIS GAME KE 16

Minta maaf banyak-banyak kerana lambat post Analisis game ke 16..harap diampun..

OK!! game ke 16 nampaknya Blackmist kembali merampas taktah selepas memberi peluang kepada RRBTL FC minggu ke 15 kerana tahu yang Uncle Jeb FC tidak mampu mencapai Puncak liga lagi..
Uncle Jeb FC tahu yang harapannya semakin menipis oleh kerana sikap berat sebelah penganjur EUROSPORT memberi mata point kepada beliau..
Blackmist meninggalkan Uncle Jeb FC makan asap dengan -97.00..
Perkara ini boleh dikatakan misi mustahil bagi Uncle Jeb FC..Blackmist hanya meninggalkan RRBTL FC -13.00 dan jurang RRBTL FC dengan Uncle Jeb FC -84.50..

1. Blackmist sekali lagi mengayakan diri ala-ala DR Rozmeyz yg gembira berjaya cecah tiket 2 juta hari pertama..Ini kerana beliau sekali lagi menaiki taktah Tempoyak Cup FC untuk kali berapa tah(wei ko dah banyak kali naik taktah,kasi belanja tiket la Malaysia lawan Vietnam kat bukit jalil)..
Dengan mengumpul 91.00 minggu ini Blackmist terasa puas hati,jantung dan limpa ingin membeli rokok leafman lima katon memberi kepada rakan-rakan officenya meraih kejayaan menaiki taktah semula..
Blackmist meraihkan 4 gol minggu ini dengan Nasri 2 gol,Etherington 1 goal dan Collin 1 gol(gol sendiri,apa peduli janji gol) menjadikan hidung beliau kembang kempis sebesar terowong Monora dengan kejayaan itu.ini membolehkan beliau digelar GodFather the Tempoyak Cup besama-sama konco beliau iaitu RRBTL FC..Well Done and success..

2. uNcLe JeB FC bolelah menarik nafas lega sedikit kerana minggu ini point beliau boleh dikatakan memberangsangkan dengan menperolehi 88.00,membezakan dengan Blackmist minggu ini -3.00(CEHHH!!)
Robinnson menjadikan gol keeper terbaik baik Uncle Jeb FC selama ini dengan 22.00.Clark yang mengecewakan Uncle Jeb kerana ditolak point dengan -2.00.Uncle Jeb hanya mengaut gol minggu ini 2 gol hasil dari Nasri.Itu pun berkongsi dengan Blackmist(Kacau punya orang).

3. RRBTL FC seolah-olah bermimpi lagi setelah menaiki taktah game ke15 membuatkan beliau jatuh minggu ke 16 apabila Blackmist mencilok taktah dari gengaman RRBTL FC.
Seramai 6 orang tidak memiliki point kebanyakan tidak beraksi masih mampu memiliki 41.50 minggu ke 16(Mana aci,siot la,Pilih bulu btol la Eurosport ni).
Hart dan Bale masih tidak memgecewakan RRBTL FC dengan memberikan point yang mengalakan.tetapi ramai yang tidak beraksi oleh kerana game MU vs Blackpool di tunda kerana Salji dan sejuk melampau di England(tu la,suruh main kat bukit jalil tak mo,padan muko).
Jadi ini membolehkan Blackmist mengorek hidung sambil makan janjan(snek) twistes menaiki taktah semula.

*Sape2 nak belanja Uncle Jeb FC tiket Malaysia vs Vietnam bleh la calling-caling.

No comments: