Saturday, December 18, 2010

ANALISIS GAME KE 17

ANALISIS GAME KE 17

RRBTL FC telah merampas kembali pendahulu liga dari rakan unionnya Blackmist dengan kelebihan 07.50 pada minggu ini.
Nampaknya tiada perubahan ketara minggu ini kerana Blackmist seperti memberi peluang kepada rakan popagandanya (RRBTL FC) untuk memberi saingan kepada Uncle Jeb FC yang masih jauh ditinggalkan beliau.
Uncle Jeb FC masih cuba memperbaiki keadaan dengan menukar taktik dan dengan pengumunman FA TEMPOYAK CUP untuk memberi peluang kepada kelab-kelab menukar player kekal sehinga 1 February dimanfaat sebaik-baiknya oleh Uncle Jeb FC..Uncle Jeb FC cuba melepasi cita-citanya untuk melepasi 200.00 point dalam satu game/seminggu dengan idtizam dan target yang baru kerana beliau seakan-akan tidak berminat lagi ingin mengejar memintas pendahulu yang seolah-olah makin bongkak,ego dan jauh ditinggalkan mereka..
BLACKMIST RRBTL UNION seperti biasa meraih kejayaan mereka dengan jayanya sambil gelak besar seperti taiko AhLong Bukit Beruntung kerana kedudukan carta 1 2 milik mereka.
Dengan menanti pepindahan bermula Januari ini dilihat sesuatu yang amat bedebarkan kerana semua berharap medapatkan ayam tambatan terbaik untuk memperoleh kejayaan musim ini..(CEH!! depa ingat depa hebat..nasib baik player aku tak suma score termasuk goal keaper sekali.HUUUHHH!!!!)

1. RRBTL FC meraihkan jaringan emas Park Ji-Sung yang menang keatas Arsenal menjadikan beliau menaiki taktah pendahulu sekali lagi pada minggu ini dengan kelebihan 07.50.dengan mengumpul 60.00 minggu ini membolehkan beliau menarik lafaz lega kerana membuat taktik kosisten sedikit dari Blackmist.

2. BLACKMIST hanya mampu membawa pulang 39.00 sahaja minggu ini kerana secara kejutannya Player beliau tidak menjaringkan sebarang gol minggu ini.Ini menjadi kemusykilan diminda pemberita Tempoyak Cup sampai membuat mensyuarat AGM dari kakitangan pemberita Tempoyak Cup.Secara rumusannya Blackmist seperti memberi peluang kepada RRBTL FC kerana tiada saingan dari Uncle Jeb FC.Alcaraz memberi 14.00 kepada Blackmist,itu belum gol..kalau gol melotop tue point dia.Erherington juga hampir sama dengan Alcaraz dengan 10.50.Yang lain-lain semua ciput je point.Balotelli dan Zigic mehampakan Blackmist kerana harapan beliau meraih banyak gol dari penyerang beliau tidak kesampaian.

3. UNCLE JEB FC masih lagi cuba mengejar walaupun seperti tidak ada peluang menduduki tangga teratas kembali dengan menukar pemainnya besar-besaran minggu ini.
Downing(19.00) dan Carroll (17.00) meceriakan Uncle Jeb FC dengan menjaringkan 1 gol seorang. Coleman juga tidak mehampakan Uncle Jeb FC minggu ini dengan 15.00,itu belum gol lagi kalau gol kompen melotop-lotop macam bunga api kat Dataran Merdeka. Yang lain ciput-ciput je point mereka.Balottelli pula ditolak -2.00 minggu ini dan Fuller pula tidak tahu untuk menjaringkan gol menjadikan Uncle Jeb FC 75.00 minggu ini.

No comments: