Wednesday, December 1, 2010

ANALISIS GAME KE 15

ANALISIS GAME KE 15

RRBTL FC telah merampas tahta dari BLACKMIST dan berjaya menaiki taktah sekali lagi terus meninggalkan BLACKMIST (40.50) dan UNCLE JEB FC (134.00)..Ini menyaksikan nasib kelab-kelab didalam Tempooyak Cup tidak menetap..
Sama terjadi seperti dalam BPL..

1.RRBTL FC telah berjaya menaiki tahta sekali lagi pada minggu ini apabila memintas BLACKMIST dengan korek hidung sahaja..Walaupun hanya meperolehi 61.00 minggu ini tetapi itu tidak mehalang RRBTL FC menepuk dada gaya Macha bawa block untuk menjadi pendahulu Tempoyak Cup pada Minggu ini.

2.BLACKMIST semakin tidak percaya apabila RRBTL FC memintas beliau minggu ini oleh kerana beliau mendapat point terendah minggu ini.Blackmist hanya mampu membawa pulang 30.50.Cahill sahaja yg dapat memberikan Blackmist 1 goal minggu ini.

3.UNCLE JEB FC semakin tetekan apabila beliau hampir-hampir membuat kejutan.tetapi UNCLE JEB FC yang pula terima kejutan kerana penjaga goal Howard ditolak -12.00.Sebanyak 4 permain tidak beraksi minggu ini..UNCLE JEB FC seolah-olah ingin menarik diri dari TEMPOYAK CUP untuk beraksi liga divisen 2.UNCLE JEB FC hanya membawa pulang 47.50 minggu ini.





No comments: